
Vad det var kul att träffas idag på skådningen i Gammelstadsviken. Inte så mycket fåglar men ett antal strandskator i iallafall 😂
Trevlig pratstund kring elden🔥
Ha det så bra till nästa gång vi ses!
Hälsningar Berith
Total Page Visits: 8909 - Today Page Visits: 6